International Trade, B2B platform

Over ons

  • NeoEpo Corporation is opgericht in de Verenigde Staten van Amerika en is het moederbedrijf.

  • NeoEpo India Private Limited is de Indiase dochteronderneming van het moederbedrijf.

  • Om te weten welke diensten we bieden, bezoek de sectie 'Wat we doen? '.

  • Om te weten in welke landen klanten we bedienen, bekijkt u de lijst met ongeveer zeventig landen waar we onze diensten verlenen.

  • Ken de meer dan veertig talen waarin we onze producten en diensten aanbieden.

  • De procedure die we volgen om transacties te vergemakkelijken, wordt beschreven in de sectie 'Hoe het werkt? '.

  • Verkopers, ken de voordelen van verkopen via ons.

  • Kopers, ontdek de voordelen van kopen via ons.

  • Om aan de slag te gaan met het gebruik van onze producten en diensten, moet u een inlogaccount bij ons maken.

  • Neem contact met ons op als u vragen heeft over zakendoen met ons.

  • Als je op zoek bent naar een baan bij ons, loop dan door de vacatures en solliciteer.


  • Waarom is NeoEpo Corporation begonnen?

    De oprichter van ons bedrijf houdt van wiskunde en programmeren. In verband met deze sympathie van de oprichter, hij werkte eerder aan een idee van een hedgefonds voor statistische arbitrage voordat hij dit bedrijf startte. Tijdens het aantrekken van kapitaal voor zijn hedgefonds ontmoette hij en had een gesprek met een bejaarde, die ook uit zijn alma mater kwam, Indian Institute of Technology (IIT), Madras. Tijdens dit gesprek werd hem voorgesteld om aan iets dat zo te werken helpt de samenleving in plaats van alleen maar geld te verdienen.

    De bovenstaande suggestie aan de oprichter zette hem aan het denken. Hij realiseerde zich vanuit zijn eigen ervaringen dat anderen helpen motiveert een persoon om moeilijke situaties te overwinnen en te slagen. Met deze motivatie besloot hij verder te werken projecten die door zijn werk een positieve impact hebben op de samenleving. Hij realiseerde zich verder dat de manier om dit op een praktische manier te bereiken niveau was door een technologiebedrijf te starten.

    In navolging van het bovenstaande evalueerde de oprichter veel verschillende ideeën en kwam tot de conclusie dat kleine bedrijven voldoen aan de bovenstaande criteria. Het is zo omdat kleine bedrijven een groot percentage bijdragen aan Bruto binnenlands product van elk land in de wereld. Ze zorgen ook voor de meeste werkgelegenheid in alle landen, veel meer dan de grote bedrijven van de wereld. Verder, na uitgebreid zakelijk onderzoek, realiseerde de oprichter zich dat ze met veel problemen worden geconfronteerd opgelost. Daarom werd NeoEpo Corporation opgericht om kleine bedrijven te helpen met technologische oplossingen die zijn zeer schaalbaar en herhaalbaar.


    Waarom is de naam van het bedrijf NeoEpo?

    De oprichter van ons bedrijf tijdens het zoeken naar een naam van het bedrijf wilde aan de volgende criteria voldoen

  • Beschrijft wat het bedrijf doet, namelijk handel.

  • Maximaal 6 Latijnse karakters zijn vereist om de naam te schrijven.

  • Kan worden uitgesproken met maximaal 4 lettergrepen.

  • Domeinnamen kunnen worden gekocht binnen redelijke prijslimieten.

  • Beschikbaarheid van de domeinnaam voor verschillende landen, aangezien de visie voor het bedrijf vanaf het begin globaal is.


  • De oprichter van ons bedrijf vond het vrij moeilijk om ongeregistreerd te vinden domeinnamen die aan de bovenstaande criteria voldeden. Hij gebruikte verschillende methoden om mogelijke domeinnamen te bedenken, zoals de volgende

  • Verschillende manieren om het bedrijf te beschrijven.

  • Thesaurus gebruiken om alternatieven te vinden van bekende woorden die het bedrijf beschrijven.

  • Kies twee of drie verschillende woorden verkregen uit bovenstaande procedure, en dan ze snijden, in blokjes snijden en naast elkaar plaatsen om één woord te vormen.

  • Willekeurige domein generator programma's.


  • Met de bovenstaande procedure kreeg hij een korte lijst met domeinnamen die nog niet waren afgemeld. Een van die domeinnamen op de shortlist was NeoEpo. Het resoneerde met onze oprichter omdat hij het interpreteerde als 'Neo ' voor 'Nieuw ', 'Epo ' voor 'Epoch ' impliceert tijdperk, dwz nieuw tijdperk voor de handel, dat zijn visie voor ons bedrijf goed beschrijft.

    Onze oprichter wilde toen controleren of het gemakkelijk gespeld kan worden. Daarom ging hij naar zijn moeder en vroeg haar hoe ze NeoEpo zou spellen. Ze heeft het correct gespeld. Daarom registreerde hij NeoEpo als de naam van het bedrijf.

    Wat vertegenwoordigt het logo van NeoEpo Corporation?

    Het algemene idee dat het logo van NeoEpo Corporation overbrengt, is dat van een platform dat informatie verstrekt, ideeën, inzichten en verbindt mensen van verschillende locaties over de hele wereld om handel te vergemakkelijken. Verschillende details van de logo zijn als volgt

  • De vier kwadranten van het logo die de hele wereld omringen, vertegenwoordigen het platform. De reden waarom vier kwadranten moeten vier richtingen weergeven- noord, zuid, west, oost.

  • De strook die uit elk kwadrant van het logo komt, geeft aan dat de strategieën, uitvoering, bedrijfsmodellen en producten zullen wendbaar en dynamisch zijn om aan de veranderende zakelijke behoeften van onze klanten te voldoen.

  • De pijlen die uit de splinters komen, vertegenwoordigen de visie van ons bedrijf om mensen van verschillende locaties, met informatie, ideeën en inzichten om de handel te vergemakkelijken.

  • De kloof tussen de vier kwadranten geeft aan dat ons bedrijf flexibel zal zijn en zich zal aanpassen aan aan de zakelijke behoeften van onze klanten.

  • De wereldbol in het midden vertegenwoordigt de visie dat ons bedrijf klanten van verschillende landen van de wereld.

  • De lijnen op de wereld geven aan dat we onze producten en diensten aanpassen en lokaliseren, volgens de taal en cultuur van het land waarin we actief zijn.

  • De rode kleur in het logo staat voor de energie, passie en positiviteit van ons bedrijf bij het bedienen van onze klanten, ons bedrijf laten groeien en onze bedrijfsdoelstellingen bereiken.

  • De blauwe kleur in het logo van ons bedrijf geeft aan dat onze klanten en investeerders rust kunnen verwachten, kracht en betrouwbaarheid van ons.

  • De groene kleur in het logo geeft aan dat we waarde hechten aan duurzame groei die in harmonie is met de natuur, geëvalueerd aan de hand van de parameters Milieu, Maatschappelijke verantwoordelijkheid, Corporate Governance (ESG).


  • Hoe ben je op het logo van NeoEpo Corporation gekomen?

    De oprichter van ons bedrijf realiseerde zich al heel vroeg, nadat het bedrijf was opgericht, dat het bedrijf behoefte had aan een logo dat op de hele wereld projecteerde wat het bedrijf doet en waar het voor staat. Daarom bedacht hij veel verschillende dingen afbeeldingen voor het logo. Hij probeerde veel verschillende manieren, zoals met de hand tekenen, fotobewerkingssoftware gebruiken, op verschillende manieren opzoeken stockfotowebsites, enz. Vergelijkbaar met het proces om een ​​naam voor het bedrijf te krijgen, probeerde hij in plakjes te snijden, in blokjes te snijden en naast elkaar afbeeldingen die hij uit verschillende bronnen heeft verkregen. Maar geen van die afbeeldingen resoneerde met de boodschap die onze oprichter wilde breng over het bedrijf door het logo. Dit proces was erg frustrerend voor onze oprichter. Dit is het moment waarop hij zich realiseerde dat hij heeft ideeën van andere mensen nodig om de ideeën die hij had te complimenteren. Daarom was hij op zoek naar een ontwerper die hij kon inhuren voor het bedrijf.

    Gedurende deze tijd heeft een enthousiaste student van zijn alma mater, Indian Institute of Technology, Madras, solliciteerde voor een programmeerstage. De oprichter van ons bedrijf heeft hiervoor in eerste instantie een interview afgenomen voor een programmeeropdracht stagiair aanvrager. Aan het einde van het interviewproces werd de aanvrager gevraagd om de hobby's te beschrijven die in zijn hervat. De stagiair zei dat kunst en tekenen voor hem vanzelfsprekend zijn en dat ze hem een ​​geschenk van God zijn. Bij het verder onderzoeken realiseerde onze oprichter zich dat deze stagiair veel natuurlijk talent in design had, dus nam hij hem in dienst om het logo te maken.

    Onze oprichter heeft de stagiair de brede ideeën meegedeeld die moeten worden overgebracht door het logo van de bedrijf. De stagiair kwam met de eerste schetsen en onze oprichter gaf er feedback op. Na vele iteraties is de definitieve versie van het logo werd vrijgegeven. De oprichter van ons bedrijf beschrijft het hele proces van het creëren van het bedrijfslogo, uitgaande van ideevorming tot definitieve vrijlating, als een verheffende en lonende ervaring.